tirsdag den 25. september 2012

Ja..ja..ser man det!

For 10 år siden havde jeg i min vildeste fantasi ikke forestillet mig, jeg skulle sidde på lærerstudiet i Vordingborg. Livet har for mig ændret sig i en retning, jeg ikke havde forudset. Jeg havde aldrig drømt om, at jeg skulle til at undervise. Det var for mig være en grænseoverskridende opgave, jeg for intet i verden kunne overskue.

Med tiden lærer man at tage nye udfordringer op, og jeg håber i den grad, at jeg fortsat vil tage nye udfordringer op, så jeg kan udvikle mig personligt og intellektuelt.

4 kommentarer:

  1. Tankevækkende hvordan livet ikke lige er til at forudse! Og man må jo sige det er et stærkt ønske... Sådan at ville gå de vildsomme veje! Jeg glæder mig til at høre hvad du møder på din vej!

    SvarSlet
  2. Jamen Maya, er sikker på vi bliver udsat for en masse nye ting... PUUUHA :-)

    SvarSlet
  3. Ja jeg startede egentlig her for efteånden mange år siden, lige efter gymnasiet. Men var skoletræt, så droppede. Nu er jeg her igen - og med en hel anden ingangsvinkel til tingene... Jeg tror nemlig ogås på fortsat udvikling :o)

    SvarSlet
  4. Nu er du her - og det går dæleme da godt!

    SvarSlet